top of page
 RECENT POSTS: 
No hay tags aún.

Entrevista Proust a la Marga i al Juan Carlos


-Una motivació per ser professor Les vacances de l'estiu -Tret preferit del teu caràcter Optimisme -El hòbbit que més practiques Caminar

-A on t'agradaria viatjar Catarata Iguazò -Un plat que recomanes Paella feta de casa -La relació ideal amb els teus alumnes Que estudien més -L'esport que més t'agrada Rugby per veure, per practicar, el running -Amb qui t'anarias amb una illa deserta Robinson ,que sàpiga construir coses -Una lectura que no has oblidat L'home que plantava arbres -Un heroi o heroïna de ficció Musculman -Què vols ser de gran Jubilat -Una cosa que ets molesta Que no hem digué la veritat -País perfecte on viure Espanya / Barcelona -Un somni de felicitat Tindre una casa davant del mar

-El principal tret del meu caràcter Ser positiva -El que més aprecio dels meus amics La confiança -La meva activitat preferida Ser professora -El país on voldria viure Barcelona -Les meves lectures preferides Que parlen del món actual -Els meus herois o heroïnes de ficció Agafaria les virtuts de tots els herois i heroïnes -El do natural que vols tenir Més paciència -El que detesto per sobre de tot Les mentires -Quina seria la meva pitjo desgracia Quedar paralítica - El meu somni de felicitat Viatjar pel món - El meu detecte principal La sinceritat - El color que prefereixo Blau -Quina és el teu plat preferit La pasta -Recordes algun bon consell

Tenir paciència


bottom of page