top of page
 RECENT POSTS: 
No hay tags aún.

Tornem a Torre Barrina per a preparar la tercera edició del programa de ràdio Satèl·lit Fontserè!

El passat 16 d’abril vam anar tots els alumnes del 3er trimestre de Mitjans de Comunicació a l’estudi de ràdio de Torre Barrina per conèixer les instal·lacions i començar-nos a preparar de cara al programa que farem. Vam conèixer el Jordi, que parlava molt bé i ens va explicar un munt de coses sobre comunicació, en les quals no solem pensar.

Alguns de nosaltres vam fer unes petites presentacions de nosaltres mateixos de prova, explicant qui érem, què ens agradaria estudiar, on ens agradaria viatjar, etc. Després vam pujar a l’estudi de gravació a fer un simulacre de programa de ràdio. Hem recollit alguns testimonis de l’experiència i a més podeu veure el vídeo-resum de 3 minuts de la sortida, que conté un dels enregistraments fets a l'estudi!

“Al principi estava nerviosa, no sabia què dir, tenia por de confondre’m o fer-ho malament… Però al final em va resultar fàcil i molt agradable”. Gianinna

“Quan estava parlant en directe amb els meus companys vaig sentir que compaginàvem entre nosaltres i un ‘bon rotllo’ que feia l’ambient més còmode i divertit’. Agraïm els consells que ens va donar el Jordi i tots vam saber sens dubte que volíem repetir l’experiència”. Isabel

“Tot i que la ràdio no és un món que m’interessi, l’experiència va ser molt agradable i l’estudi molt acollidor i bonic.” Gabriel

“Em vaig posar molt nerviosa, no sabia què dir, però després vaig canviar d’idea… Havia de presentar els meus companys com si fos una presentadora professional. No ho vaig fer molt bé però em va agradar fer-ho!” Maite

“Finalment, per grups de quatre vam anar a l’estudi per parlar del que volguéssim. Jo només vaig respondre el que em preguntaven… Realment, parlar en públic no és lo meu, però ho vaig intentar…” Josué


bottom of page