top of page
 RECENT POSTS: 
No hay tags aún.

Fem teatre!

Hola a tothom! Hem entrevistat a dues alumnes de 2n d'ESO A que actualment estan cursant l'assignatura de teatre, la Naia i la Michelle.

Naia, en què consisteix l'assignatura de teatre? Fem activitats per treure'ns la vergonya. A tu t'ha fet perdre la vergonya? Una mica, però encara em costa. Què és el que més t'agrada? Fem activitats on ens movem, no estem seguts tota l'estona a la cadira escoltant. Hem vist una foto on surts amb una màscara? Què feu amb aquestes màscares? Són màscares neutra. Quan ens la posem actuem com una altra persona, fem moviments molt lents. Hi ha una sèrie d'instruccions per quan portes la màscara posada, com ara no parlar, fer moviments molt precisos, mirar al públic abans d'actuar. Quan la portem no podem deixar d'actuar. Series capaç d'actuar en públic? Crec que no, em fa molta vergonya. Recomanes aquesta experiència? Sí, m'agrada el teatre. És divertit i ens ho passem bé. Hi ha molts alumnes que al començament tenen vergonya però és normal. Si algú li fa vergonya fer una cosa que fan els altres? Intentem ajudar-lo, a vegades algú està molt nerviós i no pot fer-ho. Quin personatge t'agradaria ser dalt d'un escenari? La caputxeta vermella.

Hola Michelle, quines són les activitats que més t'agrada fer a l'assignatura de teatre? Vam fer una activitat en parelles on un dels dos parlava un idioma inventat i l'altre anava traduint. S'ho inventava tot però era divertit. Un altre exercici era deixar coses a la taula i utilitzar-les diferent. Jo vaig agafar una jacketa i vaig fer veure que era un bebè... T'agrada? Sí, fem activitats i ens traiem la vergonya. Jo, la veritat, no tinc vergonya però ajuda a alguns companys. T'agradaria fer alguna obra? No ho sé, una sí, però amb un paper curt. Ara estem preparant un videoclip sobre el bulling. Hem fet un guió il·lustrat, el vestuari, les coreografies... Tenim un departament d'escenografia, d'interpretació i aviat podreu veure els resultats. Em farà molta vergonya qui ho vegi però és divertit fer-ho!


bottom of page